6.03.2012

Årets finaste dag!

Superhelgen börjar lida mot sitt slut men den här fantastiska dagen har bara börjat! I fredags var det firerier och baluns med klassen för att fira att andra skolåret är avklarat - one year to go! Det var gött att få avsluta tillsammans innan alla spretar iväg åt olika håll för höstens studier.
Gårdagen spenderades med fina, noga utvalda vänner som kom och hade det gött! Mycket mat var uppdukat och många fina presenter serverades. Framåt småtimmarna var eliten kvar och spelade ett par parti twister i min hall och åt daimtårta innan vi smådäckade i knäna på varandra för att vi var supertrötta.. Den här dagen har börjat på topp än så länge, till frukost blev det chippa som stått ute hela natten - bästa födelsedagsfrukosten någonsin!! Blev även en liten present av C som hade köpt carcassone - det roligaste spelet genom tiderna som jag har velat ha jättelänge! Sedan tidigare har jag även fått ett liggunderlag och en buff inför sommarens fjälltur. Resten av dagen kommer att firas med familjen, strax blir det lunch på stan med liten syster och ikväll firar vi med mamma & pappa som har varit iväg hela helgen. Förhoppningsvis blir det middag ute och kanske några fina presenter. I vanlig ordning så har jag bara önskat mig fina, dyra presenter som jag inte har råd med själv sen gör det inget om de går ner... Bra att sätta toppribban.
Framöver utlovas bildregn! Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar