6.19.2012

Viva La Croatia!


Det är ju typiskt att de ska till att förlora när jag till och med har på mig fotbollströjan och allt! Jag antar att mitt stöd inte räckte hela vägen... Eller så vad SKITDOMAREN mutad!!! Jaja, oavsett vad resultatet i EM säger så har de ju alltid glassen och det fina vädret att leva på. Icke att förglömma - OS coming up!! Snart dags att briljera i handboll, ifall de lyckas kvala in vill säga. Då tänker jag låta tröjan extraknäcka som supportertröja för handbollslaget. Orka skaffa en ny... Dock trevligt att få lite sällskap till middagen hos Hanna, vi gillar helt enkelt inte att äta själva! Även hon häpnade över hur stört god min zucchinisallad med kvarg var.

Snart midsommar, då ska lägenheten ockuperas och tills dess ska det bli rent så jag får väl plocka rent och röja lite så det blir ett nöje för Klara att låna den. Innan dess ska jag även hinna tvätta, kanske dammsuga, eventuellt åka hem ett par timmar och leka med Räkan, träna ett gym-pass och städa toaletterna och köket. Midsommar kom kom kom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar