6.17.2012

Go COCO!

Gårdagen blev BLÖT! Först brännboll, sedan korvgrillning och därefter förfest med en fet utgång. Galet. Jag är inte säker på exakt när jag snubblade in men jag skulle tro att klockan var runt halv fyra eftersom vi hängde kvar på Morfars ända till stängning.




När jag vaknade i morse mådde jag som förtjänat men min underbara C hade laddat upp med en vattenkanna bredvid mitt glas på sängbordet innan han gick till jobbet. Så medan jag snoozade fram till halv tre så vaknade jag med jämna mellanrum och drack ett glas vatten. Värt! Nu har jag även laddat kroppen med kokosvatten från Go Coco, köpt på Spis & Deli tidigare i veckan. Godaste kokosvattnet och så himla härligt att dricka när man inte mår på topp. Här kan man läsa mer om denna fantastiska dryck!

2 kommentarer:

  1. Såg sånt där kokosvatten igår när jag var och handlade men vågade inte köpa! haha är det gott??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väldigt sött, och första gången jag drack det var jag väl inte jätteförtjust i det. Men efter en halv flaska och framåt har jag tyckt att det är huuuur gott som helst!

      Radera