6.16.2012

Tjejkompisar är det bästa som finns!!

Gårdagen var otroligt social, med min fina vän Hanna. Först gick vi på stan, sedan avrundade vi kvällen med grillning i hennes trädgård, som bland annat gästades av en av grannarna (Hanna har förmånen att bo i lägenhet i ett hus med jättehärliga människor!). Under grillningen gjorde även C, lillasyster, Soof & Ozzy och en killkompis till Hanna sällskap. Därefter hejade vi fram Sverige till en nästan-seger såklart! Första hela fotbollsmatchen jag såg under detta EM, och vilken match det bjöds på! Ett tag trodde jag faktiskt till och med att Sverige skulle klara av att ta hem det! Hur som helst var det en riktigt härlig kväll!

Även denna dag har spenderats med Hanna. Först en sväng på stan med lite snygga sommartoppar i härliga färger som smet med mig hem - hur gick det till egentligen!? - och sedan en film i hennes soffa. Nu laddar vi för ännu en social kväll som inte lär bli sämre den! Fina LouLou fyllde 25 för ett litet tag sedan och ska ikväll ha baluns med brännboll, korv, massa skönt folk (hoppas jag?) och vin. Hon har inte sagt något om vin förvisso, men jag tror stenhårt på att det kommer att bli så. Ikväll är det jag och Sangrian. Grundar gör jag med ännu mer sangria, tacofärs, avokado och sparris. En otippad men inte helt oangenäm kombo faktiskt. Om ni inte är större fans av någotdera skulle jag nog dock inte rekommendera er att prova den..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar