6.03.2012

It's raining awesome people!

Som utlovat; BILDREGN! En händelserik helg indeed. På fredagen tog mina urläckra sjuksköterskekompisar examen, Mimmi hade den goda smaken att göra det i en av mina USA-klänningar som hon fick låna. Som ni kan se så var hon en riktig pingla!

 


 På kvällen slöt jag upp med klassen för en sista asgrym kväll tillsammans med middag på Fridolfs krog, innan vi drog vidare till Marga's mansion som hon delar med ett gäng andra tjejer (men numera var alla på annat håll och vi kunde stöka på bäst vi ville)!














Idag har varit en riktigt riktigt bra dag!! Jag ÄLSKAR att fylla år! Jag älskar att få presenter, att de närmaste tar sig tiden att höra av sig för att gratulera och prata en stund, se efter hur livet står till i just detta nu. Jag älskar att fira med min fina familj och hur de alltid ska busa och överraska när man minst anar det. Jag älskar att jag inte behöver oroa mig för sommarens fjälltur och att min sista stora utgift (THE ryggsäck - Kajka 75l W) i princip är min - jag måste bara köpa den för födelsedagspengarna först! Jag är dock lite ledsen över att lägenheten ekar tom på syrener. Jag får nog plocka en egen bukett imorrn... Andra grymma presenter jag fått förutom pengar under helgen är; presentkort på Sushi Umai, vin x2 + Sangria (älskar sangria!), delikatesser från Di Mare, en shaker, drinking ludo (fia med hutt), ett presentkort på en heldag med en fin vän, inte mindre än TRE solrosor, en orkidé, fotobok med Skottlandsresan, Carcassone (roligaste spelet ever!), sparris, en Elida-tissha och segling med Elida (kanske från östkust till västkust). Grymmepresenter hela högen! Uppenbarligen vet folk precis hur jag är och vad som gör mig glad. Och det värmer mer än själva presenterna i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar