6.26.2012

Min nya bästa vän

Idag var ett direkt resultat på gårdagens gärningar. Rumpa, baksida lår och vader fick stryk igår vilket kändes BIG TIME när jag spenderade större delen av dagen med att gå lååånga sträckor på jobbet. Som tur var hade jag min nya bästa vän som sällskap - min nya (gamla) Sony NWZ-W202. En rosa liten rackare som har spelat min favoritmusik hela dagen lång utan att dumma sig. Magiskt att batteriet har klarat av i princip 9 timmars konstant spelning av musik idag. Ska bli spännande att se vart gränsen går för hur länge den kan spela!!

Efter jobbet åt jag en mastodonträksallad fylld med smarr och -såklart!- räkor. Massor av räkor! Det kändes som en prioritet att ladda kroppen med massa härlig energi innan den korta men högintensiva löpturen med Michelle. För det är ju så här, att har man träningsvärk i vissa muskler så finns det helt enkelt inget skönare än att ge dem lite lätt spö igen. Eller hur var det nu...? Hur som helst var vår otroligt korta runda förmodligen precis vad benen och pulsen ville ha, och det går inte att förneka att det var farligt gött att springa i solskenet med Jedward, Pitbull, J.Lo och andra sköningar i öronen!! Hur kort rundan var? Bara 3 km. Det räckte!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar