6.25.2012

I love mondays!


75 kg i knäböj och vi är på gång!! Det finns inget som piggar upp så mycket som en ordentlig genomkörare på gymmet med världens bästa Michelle! Nu kommer jag inte att kunna böja på benen, gå, sitta på min stackars rumpa eller göra något annat som involverar nedre delen av kroppen. Lätt värt det! Nästa gång slaktar vi mage, rygg och rumpa. Förutom starka, uthålliga ben så är bålstabiliteten förmodligen det viktigaste jag kan ta med mig till Kebnekaise i höst.

För mig är måndagar när man tar nya tag, finner ny motivation och taggar till för en grym vecka. I helgen ska jag till Österlen med min kära mor så det lät bli en hel del traskande i mina vandringskängor bland annat, men fram tills dess är det full fokus på löpning och styrketräning. Nu när mina mp3's har kommit (alltid bra med en i reserv, särskilt när de är begagnade och snorbilliga) så är inte ens regnet en särskilt bra anledning.

Dessutom har jag fått jobba idag och blev inringd att jobba imorrn. Just nu finns det väldigt mycket att vara tacksam för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar