6.14.2012

Bästa kroppen EVER!

Körde igenom kroppen lite lätt på gymmet och testade nya och gamla vikter och en del övningar. För att inte ha tränat ordentligt på två veckor så var kroppen förvånansvärt fräsch! Inledde med marklyft som avslutades på 70 kg, därefter följde squats med ansiktet vänt mot väggen - här fick låren veta att de levde! Avrundade med chins och armhävningar (15 st på raken!!), för att avsluta med att döda magen. Värt! Efter den här kickstarten längtar jag redan efter nästa genomkörare, då hoppas jag på att fullständigt döda ben och rumpa, eller kanske köra armar tills man vill spy en liten aning. Till min hjälp hade jag så klart ett kroatiskt landslag i fotboll på TV:n och en ständigt leendes världsbäst Michelle. Kanske världens bästa! Lite stolt över man allt över den här fantastiska kroppen. Två veckor utan att ligga på topp och när jag återvänder - så ligger jag fortfarande på topp! Det här är så värt, den bästa investeringen jag någonsin har gjort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar