5.30.2012

Abs and a nice booty, pleeease!

Efter morgonens PT-pass med fokus rumpa och ben som bokstavligt talat slaktade mig så tänkte jag att det skulle vara gött att köra lite Tone i eftermiddags med favoritinstruktören en sista gång innan hon troligtvis slutar på mitt gym. Tji fick jag, var en hel del ben och rumpa där med, även om ryggen och armarna fick vara med och leka. Resultatet? En stenhård röv och en träningsvärk som jag inte sett till på ett litet tag... Uppfriskande! I mitten på sommaren när jag beräknar mig själv vara i toppform så kommer det börja bombaderas bilder på mig själv och förhoppningsvis min asgrymma kropp. Tills dess får ni hålla till godo med målbilder. Och tänka i ert stilla sinne att det kommer kunna vara jag om två månader till.
Jag längtar så himla mycket efter min nya kropp!! Den här veckan är min sista med PT för i sommar i alla fall. I sommar kommer fokus framför allt att ligga som det gjort hittills med mycket rygg, rumpa och ben - och då helkroppsövningar som kopplar in armar och mage en hel del med! Efter den här veckan kommer jag även att baka in en hel del löpträning för att få bort allt skräp från min kropp som inte hör hemma där. Dags att bli jag igen.
Många jag känner skulle gladeligen trycka i sig både mjöl och socker med orden "jag är fin som jag är" eller "Gud/min pojkvän älskar mig ändå" eller "livet är för kort för att inte äta goda saker". Just nu känner jag väldigt starkt snarare att jag älskar min kropp alldeles för mycket för att ge den något som den kanske inte mår så bra av. Den senaste veckan har jag försökt öka på kolhydratintaget med ekologisk fullkornspasta och råris, för att kunna matplanera billigare och enklare inför fjällvandringen i höst. Det gick SCHEIT! Magen har varit kaos och orken hemsk. Kommer bli både en och tio glassar i sommar, men de kommer förmodligen både att prioriteras och planeras i förväg så att magen inte skenar iväg. Och med det sagt är det dags för dagens sista mål mat innan jag ska sova ut - tomorrow I will work work, never sleep. Tack gode Gud för mat, träning, jobb och sömn!

Ta en titt. Mitt gamla och blivande jag. I used to be so haawt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar