5.27.2012

Igår var en VÄLDIGT speciell dag!

För många av er så kommer gårdagen troligtvis gå till historien som dagen när Loreen vann Eurovision och sågade det värdelösa motståndet Europa hade iscensatt. Jag är fortfarande inte helt säker på om vissa länder var seriösa eller hade fått betalt på förhand för att skicka in sina bidrag. Kanske var alla normalbegåvade artister med en någorlunda röst upptagna med att skapa riktiga sommarhits och hade inte tid för ESC-karusellen?

För mig kommer dock gårdagen att gå till historien som den dag när jag och Mimmi stod på loppis i stekande värme. Som ett kvitto på det har jag världens fulaste tvånyanserade bränna på ryggen. Och Mimmi lyckades med en smärre bragd (som gör dagen så speciell). I rena rama sommarhettan och troligtvis den varmaste dagen i år hittills, så lyckades hon med konststycket att sälja en PÄLSMÖSSA! Frikkin' unbelieveable. Hur ofta händer det? Vem köper en pälsmössa i gassande sol och stekande värme?



Dessutom hälsade jag och mamma på mormor, det är väl en på miljonen att det händer med. Det blev ett par partier briskula och jag fick storspö av mormor. Tanten kan än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar