5.19.2012

I'm getting there!

Bra dag på gymmet med snygga vänner! Härligt att köra en dag med nötning av gamla övningar och prova på lite nytt. Knäböj med medicinboll på en balansbräda till exempel. Kittlar dödsskönt i lår och rumpa, fick mig att fnissa helt hysteriskt. Kul att se att ryggen börjar ta sig lite med. När jag började var det bara fett, fett och fett. Alltid svårt att se hur man ser ut där bak, då kommer kära gamla kameran väl till pass! Min kära mor tror att jag ska bli ett monsterbygge och C gissar väl på Hulkens fula kusin skulle jag tro (alternativt en Belgian Blue) men det är ju en klar förbättring mot tidigare! Annat som är snyggt är min toksnygga kompis Louise! Hennes rygg fick också posera och jisses vilken rygg, och vilka axlar!! Snyggt! Får vi se hur det ser ut om två månader då.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar