5.30.2012

Gårdagens sanning gäller inte nödvändigtvis idag

Om jag trodde att jag hade ont i rumpan igår så fick jag lära mig annat idag. Annat jag fick lära mig idag var att sätta mig på en pall och resa mig igen. På ett ben. Idag ska jag njuta av att vara ledig, genom att göra klart kompletteringarna på B-uppsatsen och göra en bedömning av en affärsplan. Men först blir det en sväng till stadium outlet och världens bästa Mos! Vi ska leta efter tjocka vandringsstrumpor till sommarens strapatser. Och så ska jag ju äta massa mat! Till frukost blev det mosade färska jordgubbar med kvarg och lite ekologisk vanilj. Smarr smarr, det blir nog samma sak igen!
Dagens tips blir annars att spana in dagens deal från Lokaldealen. För 250kr får man ett presentkort på 500kr på Spis & Deli inne i stan. Bästa restaurangen, de har ju så himla god och fräsch mat! Så gissa vem som köpte två..? Skynda fynda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar