5.21.2012

Chelli's Famous Almost Ice-Cream!

Kroppen är helt slutkörd efter 30 minuter CX och världens bästa 75a BOX! Snart blir det sängmys och total avkoppling - bra att ladda inför morgondagens opponering på B-uppsatsen. Om jag hinner och orkar blir det kanske en kort löprunda på morgonkvisten men kroppen börjar kännas lite övertränad så det kanske är bäst att låta bli... Får se hur jag känner och mår imorrn bitti helt enkelt! För att orka med dagen lär det bli minst ett mål av min fabulösa almost ice-cream!

Chelli's Famous Almost Ice-Cream! ;
- Kvarg/Kesella
- Frusen eller färsk tärnad mango
- Hallon (helst frusna)
- Kokosflingor - i massor!

Tina hallon och mango och blanda med kvarg. Saften från hallonen gör att kvargen inte är så himla tjock och vi slipper känna att vi äter creme fraiche (för det gör vi ju inte, tossar!). Blanda sedan på med kokos, precis så mycket eller lite du vill ha! Jag älskar ju kokos så jag vräker på som om det inte fanns en morgondag eller en nästa måltid. Muuums! Funkar lika bra som frukost, mellanmål, lunch, dessert eller en snabb re-fuel efter träning. Nästbästa maten som finns hemma hos mig, efter ägg, men tiotusen gånger godare! Lika bra att ta fram bären och tina redan nu så de hinner gojsa till sig under natten. Gör't du med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar