5.07.2012

Att bygga en sommarkropp

Fläskfilégrytan står på spisen och puttrar, försäkrande om att jo det blir mat imorgon också! Så snart den är färdig är det dags att bege sig till Linnie för kvällsplugg. Deadline efter deadline tornar upp sig och det känns kvävande men samtidigt befriande, befriande för att allting har ett slut. Lite mindre än fyra veckor kvar nu, sedan drar sommaren igång på riktigt med allt vad det innebär med födelsedagsfiranden till höger och vänster (icke att förglömma mitt eget!), långa dagar på stranden, härliga grillkvällar och förhoppningsvis mycket tid på gymmet. Det gäller att tagga till idag för imorrn bitti är det återigen för styrka B. Även känt som "träningsvärkspasset"!! Det är det här passet jag brukar få grymt ont i rumpa, ben och magen av. Förra gången kunde jag knappt röra mig efteråt.. Det bådar gott inför sommaren! Träningen blir aldrig till ett måste för mig, bara glädje och energi. Men det är lätt att glömma bort att träningen inte är allt. Snygga kroppar formas i köket! Därav så mycket ägg jag bara kan trycka i mig fram till sommaren - snabblagat, gott och så mycket nyttigheter så jag vet  inte vart jag ska ta vägen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar