5.08.2012

Go hard then go home!


Min lillasyster brukade alltid säga att om man inte ramlar så har man inte kört tillräckligt hårt. Det ligger något i det. Om du inte måste dra dig bak på armbågarna för att komma tillbaka till ursprungsläget på mattan när du gör magövningar eller släpar dig därifrån när det är över har du förmodligen lite kvar att ge. Nu är du på väg hem och vad hade du tänkt göra av den energin då? Idag kom illamåendet någonstans i mitten på mina split squats och det är ju inte helt vanligt att man tar ut sig så att det börjar snurra lite eller för all del känner sig spyfärdig men det händer lite då och då. Denna gången varade det längre så det gällde att verkligen känna efter i pauserna om det var läge att springa till toaletten. Till slut blev det en hel del vatten i ansiktet innan morgonens träning avslutades med magövningen från hell (eller från mr. PT). Sedan drack jag en proteinshake och gick hem och spydde upp den igen! Nu är frågan, har jag tagit ut mig ordentligt eller har jag bara en släng av magsjuka? Hmmmm! Kvarg med tinade hallon och mangotärningar slank åtminstone ner direkt efter och där har de stannat sedan 10. Bästa bästa frukosten! Snart dags för lunch och i vanlig ordning blir det ÄGG! Ägg är awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar