7.22.2012

We're Awesome! TEAM Awesome!

När Christofer och F diskuterade den stundande fjällvandringen var ett hett samtalsämne hur mina fötter kommer bli köttfärs om jag inte går mer i skorna. Och jag vill ge dem en liten känga för det. De glömde ju helt av mina höfter, svanken, rumpan... Vem bryr sig om fötterna liksom? Röven är ju desto större så där borde det teoretiskt sett få plats mer smärta..? Kul hade vi i alla fall, jag och Hanna, där vi erövrade PBS och tog oss från frikyrkerondellen vid Nyhem och bort mot Möllegård. En rejäl runda på 2,03 mil. 6 timmar tog det för mig och då får vi lägga på strax över 2 km till. Bra dag!! Kommer ha väldigt ont imorrn, vi håller tummarna för att jag inte behöver gå alltför mycket på jobbet.

OBS! Det gröna på den första bilden på Hanna är inte gräs, det är en bäck full med pollen. EEW! Därefter följer svettfaktorn på andra stoppet och slutligen finalbild i Möllegård. Tada!


1 kommentar:

  1. We're TEAM AWSOME! Borde nästan trycka tröjor/linnen som vi kan ha på gymmet till hösten ;)

    SvaraRadera