7.04.2012

Om du inte har något vettigt att säga bör du inte heller säga någonting alls.

För den som är intresserad kan jag även nämna att kvällens PW på två timmar med världens bästa Hanna resulterade i 10,5 km, därefter hängde vi en stund på hennes gräsmatta och hade det gött innan jag begav mig hemåt. 12 km slutade rundan på allt som allt och jag kan ju berätta att det känns som att ha gått i NY en halvdag - med klackar. Been there, know the feeling! Men värre har man ju varit med om och så här efter att man har tagit av skorna känns det inte alls. Det skulle vara i låren då men de sitter ju inte på fötterna. Nu kanske ni undrar "men vad sjutton äter man efter att ha gått 1,2 mil med 16 kilo på ryggen!?". Man äter blomkålsmos med stekt bacon. Nu vet nu. Skulle ni nu dö i natt så slipper ni åtminstone dö nyfikna.
Nu är det säkerligen någon som har stirrat sig blind på alla skvallertidningars (ja jag pratar om dig Aftonbladet!!) favoritlöpsedel denna veckan och saknar förmågan att tänka själva - nu kommer du ju få cancer av allt bacon Michelle!! Men så sällan som jag äter bacon är det knappast någon risk. Det har bara blivit så mycket lax på sistone att jag spyr lätt i munnen på bara tanken att behöva äta lax ikväll igen. För övrigt så är personerna som kritiserar LCHF, Paleo eller liknande kost oftast komiskt nog samma människor som häver i sig socker och raffinerade kolhydrater med stora mängder gluten i utan en tanke på hur det påverkar DERAS kroppar. Hej glashus! Ni får gärna vara lite tystare för jag och resten av världen är inte särskilt intresserade av era skitdåliga råd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar