7.07.2012

Hipp Hurra - idag är det smörgåstårtedag!

Idag fyller tidernas finaste sambo 25 år! Dunder och brak vad gammal han är - gammal nog för familj och hus och.. (vilket jag gärna berättar också, med små diskreta hintar så klart!). . . Vid lunchtid ramlar hans familj in med mat och därefter hoppas vi på kanonväder så att man kan bege sig ner till solgården för lite härlig after beach där Haaks underhåller i eftermiddag. Innan dess ska jag hinna bege mig till Eurostop för att hämta ut ett par paket med posten, köpa C's förbeställda present och handla jordgubbar som vi kan frossa i ikväll! Och så en morgonjogg såklart. Herregud, om min kropp ska kunna ta hand om smörgåstårtan som jag förmodar mamma Nygard har med sig så är det bäst att springa 5 km minst! Dessutom är det kanonväder i min del av Halmstad just nu så att inte ge sig ut och springa borde vara straffbart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar