7.29.2012

Natten då jag...

  • Drack fenomenala drinkar med snygga brudar och hade en riktigt trevlig afton! Och shottade tequila rose för första gången sedan gymnasiet, på den där förfesten... Jag tror mamma och liten syster vet vilken kväll jag pratar om. Framför allt för att morgonen därpå var hiskeligt underhållande i deras ögon.

  • Sprang barfota till bussen på typ tio sekunder. I finklänning.

  • Tappade min fula mobil. Och återfick den igen. Förmodligen för att ingen ser värdet i en telefon som alltid fungerar, bara laddas en gång i veckan och som ingen vill tjuva. Har aldrig blivit så glad att återse min fula telefon!

  • Blev eskorterad av Kling&Klang i jakten på mobilen, från Leffes till livräddarstationen och tillbaka till Leffes igen. Där mobilen hade kommit in. 

  • Skakade rumpa på Leffes och blev uppvaktad av pojkvän samt diverse friare. Trevligt med lite bekräftelse - jo men faktiskt!! 

  • Nästan spydde för att han som körde bussen var nån jäkla prao (jo det satt någon bredvid), förmodligen från Liseberg som skulle lära sig köra berg-och-dalbana FÖRLÅT jag menar buss! Med riktiga människor i. I totalt mörker. Värre än sjösjuka på Östersjön! Kraftiga inbromsningar, tvära svängar, ryckig körning... Jag hoppas att jag aldrig någonsin mer behöver åka hans buss!

  • Nåväl jag lyckades lura med mig mannen hem i alla fall och nu ska vi umgås ett par timmar innan han försvinner till Tylösand igen för en veckas bevakning. Fint ska det va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar