7.29.2012

THE Ring

Nämeeeen titta vad mina ögon snubblade över och drunknade i när jag tittade runt lite på nätet? Är det inte min drömring? Jo det är det ju! Tänka sig... Fusionringar med flera olika sorters guld har varit min dröm sedan 2007 när min kära värdmamma i USA hade en sådan. Galet snygg men jag vågar nog påstå att dessa är strået vassare! Rött/gult guld (vad heter det egentligen?), rosé guld och vitt guld i en salig blandning är så fantastiskt vackert! Vackrast blir det ju om man dessutom blandar utförande och låter någon ring vara matt eller hamrad. Allra snyggast tycker jag att det är när alla sorters guld får vara med och leka, men vågorna utåt är ingen favorit för min del... Ring nr. 4 är nog min favorit annars, men det rosa guldet hade gärna fått ha lite business happening! Vilken är er favorit?




Ringarna formges/smids för hand av guldsmed Anders Fors. Sjukt skillat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar