7.16.2012

Fina grejer en trist måndag

Idag blir det en grym start på en ny vecka! Först ut Thai-box på IC med världens grymmaste träningspartner sedan en galen afton på Måndagsklubben i Tylösand med partners in crime - Hanna och Linn! Känner fruktansvärt stort sug efter räkor med och eftersom jag bör handla en del saker till kylen är det inte helt omöjligt att en räksallad från Maxi kommer slinka med, man blir ju helt snurrig så god den är!! Om inte annat måste jag väl belöna mig med någonting för just nu är jag inte ett dugg sugen på att boxas. Men ett löfte är ett löfte och jag har hoppat tillräckligt många träningar senaste veckan!

Kvällens outfit är fantastisk. En kort liten sak som hade fått mamma att sätta i halsen och låsa in mig på livstid om hon inte var på annan ort. Denna lilla godsak inhandlades redan förra sommarn från Nelly, men passade inte riktigt. Eftersom den är i samma storlek som alla mina klänningar från USA åkte den helt enkelt in i garderoben och sparades för en regnig dag. Som är idag! Tur att jag haft en grym PT i vår som sett till att den nu passar! Annars hade jag väl fått gå naken eller något... Mina bröst är inte lika stora som modellens och klänningen sitter väl inte exakt likadant på mig men holy mama - nu snackar vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar