7.20.2012

Ibland kan tillfällig lycka delvis köpas för pengar

Just nu är jag sprudlande hoppetossaglad!!! Eller som min kära gymnasievän Jennie hade uttryckt det; "Glädjen riktigt spritter i mina porer!!". Hon var dock alltid ironisk när hon sa så... Det är inte jag!! Häromdagen beställdes två fina klänningar till ett bröllop i augusti, med tanken att "nån av dem borde ju passa i alla fall!". Och det gjorde den ena verkligen! Den satt som en schmäck, helt fantastiskt bra. Den andra var dock på tok för stor och hade gjorts i ordning för att returnera, vilket jag var för lat för att göra idag. Så döm av min förvåning och GLÄDJE när jag som av en ingivelse går in på nätshoppingsidan Members som har grymma deals för sina kunder. Kräver förvisso kunduppgifter men det gör ju de flesta andra shoppingsidor också i slutändan. Och här hittar jag alltså klänningen som redan var beställd! Nu skickas den med tillbaka i returen imorrn och en ny är beställd för halva priset från Members. Värt! Eftersom det var så billigt passade jag på att beställa en annan klänning som jag har velat på i flera dagar nu. Vill ha, men har inte riktigt råd. Nu tog jag mig råd. Jag kikade runt bland andra märken med, och förvånansvärt många av dem kände jag igen från Nelly! Några exempel är förutom Elise Ryan även Club L, AngelEye, Stylein och Aura Boutique. Väldigt mycket fint kan jag lova!! Ta er en titt vettja! De närmsta dagarna kommer även kampanjer på 50% från Hunky Dory och Style by C att komma in, ifall det nu är någon som gillar dessa märken.

Klänningarna? Här så klart!! Den rosa till höger hade jag ju redan bestämt mig för, ska bli spännande att se hur den vita sitter. Hoppas den hinner komma innan nästa helg...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar