7.17.2012

Tjänster och gentjänster

Det bästa sättet att vakna på - I SÄRKLASS! - måste vara att ha någon som kryper ner bredvid och håller om en tills man inser att det är fullständigt lönlöst att försöka somna om, för att det är för mysigt att vara vaken. Sen åker personen i fråga till Tylösand för att skaka lite vågor, och jag går in i köket för att skaka fram lite överblivna vitlöks/persiljebiffar till frukost med någon form av stuvning till. Ååååh vad värt!

När Hannabanana har vaknat till liv ska jag hjälpa henne rensa i sina förråd och köra till tippen. Love it. Det betyder att hon ska hjälpa mig rensa i våra förråd en annan dag. Alla elaka skratt i hela världen kan inte täcka upp för känslan jag har i mig just nu!


För övrigt var jag övertygad om att jag skulle spy på thai-boxen igår. Men det gjorde jag inte. Tur det, det hade nog varit måttligt svårt att motivera sig själv till att gå ut efter att man hade kastat upp. Fel ordning, så att säga. Det var tungt. Det var vilja. Och idag är det ben som kaxar sig lite och liksom gör ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar