11.08.2012

Såhär i juletid...

Nu när det snart är jul så passar det ju bra att göra en önskelista! Ja? Här kommer min!

  • Matens pris av Malin Olofsson & Daniel Öhman
    Idag är "bra mat" vääääldigt subjektivt! Bra mat för mig är viktigt och därför vill jag också veta vad det är jag faktiskt köper i butiken, och hur det har påverkat andra (dvs. bönderna och de som föder upp/odlar kött och fisk).


  • "Rapporter och Uppsatser" av Jarl Backman
    Snart är det dags att skriva C-uppsats minsann och man vill ju inte verka helt bakom flötet. Framför allt är det skönt att kunna kolla upp saker när man är osäker eller när det blir lite tokigt.

  • En bra kamera. Det här är dock lite för dyrt och faktiskt ingenting jag förväntar mig att få. Och ska jag vara ärlig blir jag ju tusen gånger gladare för 10 kg ekologiskt kött än för en kamera. Men så är jag ju som jag är också hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar