9.26.2012

Onsdagsmelankoli

Alltså. Det här är ångestladdat. Det var box som gällde i måndags alltså. Med Michelle. M&M, det går alltid så himla bra! Vi är så bra på att peppa varandra (eller hon är det ialla fall och jag gör mitt allra bästa)! Och idag har jag fortfarande blåmärken på armar och vad som känns, men inte riktigt ser ut som blåmärken på mina lår. Sparkar alltså, de är förrädiska! Snart bär det av till polisen för att hämta ut mitt nya pass och på vägen hem kanske kanske jag signar mig på Sats. Lika bra att passa på när man har tid, pengar på kontot och allt det där. Det känns konstigt att ha gått till samma gym de senaste åren, blivit lite tjenis med instruktörerna och liksom veta vad man kan förvänta sig av olika pass och instruktörer. Men nu är det ju så många som har bytts ut under tidens gång, mycket som har förändrats eller plockats bort. Så nu byter jag lag. Och även om mitt gamla lag säkerligen inte kommer söka upp och misshandla mig känner jag mig lite som en svikare. Det var ju på IC som magin brukade hända! Nu får den hända på Sats istället. Dags att gå vidare lite i livet.
Någon annan som bytt gym och känner igen sig i den lite melankoliska känslan som uppstår?

Ikväll blir det mys med liten syster och Anna från London. Heja vad roligt det ska bli! Och vad med falafel jag ska göra! Spana in min snygga bal-outfit från gymnasiet och min snygga kompis Anna. Det är sådana som hon som kommer styra världen en vacker dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar