9.14.2012

Oj, den dog!

Att ge sig på crosstraining på det första riktiga träningspasset på typ tre månader som involverar mycket kondition och styrka samtidigt, var väl kanske inte mitt smartaste drag någonsin. Det kan ha varit bland mina sämre beslut faktiskt. Men kul! Stundtals (typ hela tiden) kände jag mig helt död och tittade längtandes mot L som tappert kämpade på och verkade ha hur mycket ork och energi som helst i kroppen. Så vill jag också känna! Hon hade inte så mycket svett i kroppen dock, för det mesta täckte hennes ansikte hihi.

Nu ska kroppen matas med fantastiskt god mat. Ostgratinerad tacoköttfärs med hemmagjord guacamole from scratch de lux edition, tomat/löksalsa med koriander (scratchie!) och lite sallad på det. Muums! Kroppen säger tack för ikväll. C jobbar natt och vi vet ju alla vad det betyder. Just det! Jag får all guacca för mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar