5.02.2013

Typ så.



Okej. Så att köra ben och rumpa med djuuupa benböj och ett gäng utfall i smithmaskinen igår var rätt gött. Att besluta mig för att springa milen (och faktiskt genomföra det också) - I SAND! - var kanske inte mitt smartaste drag någonsin. Träningsvärken kändes hyfsat mild idag, spände och kändes rejält men gjorde inte så ont att jag fasade för att sitta på toaringen (man sitter ju precis på de dära musklerna som gör ont vettni!). Men nu är det över. Och jag kan inte stå, gå eller sitta. Hoppas på att få sova relativt smärtfritt. Imorgon är en ny dag. Förmodligen en sämre dag. Bara en sak kvar innan läggdags. That's right. Eternal battle of Michelle VS. The Toilet.

För övrigt har det varit en bra dag. Tre artiklar har jag läst på balkongen i vårvärme idag. Mina tomatplantor och potatishinkar höll mig sällskap i solskenet. Vore tråkigt att inte passa på. Pitbull öste på i högtalarna. Jag kunde haft det sämre. Den där snubben Jesus är rätt bra på att leverera fina dagar till mig! Tack för det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar