10.08.2012

Veckans mål

Ny vecka, nya tag! Nu ska det hända en massa spännande grejer, jag lovar! Och så har vi de sedvanliga "måstena" som någon annan har bestämt för en. Vi börjar med tråkigast först, så har vi bara det roliga kvar? JAAA!

  • Skriva klart uppgiften i kulturturism som ska lämnas in på onsdag.
  • Skriva klart min del om fågeltornet i Båstad kommun till nästa måndag (grupparbete).
  • Börja skriva om ekoturism i norra Europa. Ämnesförslag? Hjälp mig!
  • Fira mamma som fyller år på onsdag
  • Michelles födelsedagsfest på lördag
  • Crosstraining x2, Body combat, Box, Gym x2
  • Plocka svamp med mamma
  • Kontakta eventuella framtida arbetsgivare och planera mitt liv efter augusti
Sista punkten är läskigast, men roligast. Och viktigast. Och igår hade jag Frida här på besök så nu har jag som vanligt bröllopsfrossa! Får se hur länge den varar den här gången. Förra gången höll det i sig ett par veckor och jag hann både skissa upp en ungefärlig gästlista samt hitta en ring som jag vill ha haha! Dock är ringen lite för dyr och nu när Frida var här och jag hjälpte henne med lite olika grejer och vi bläddrade i (dessa fantastiska!) bröllopstidningar så har jag tänkt om lite. Nästan mer sugen på en ring i platinum (ser ut som silver och håller sig fint år efter år) med en slät ring (alternativt med småstenar infattade i ringen) och en med en liten sten. Heja beslutsångest! Tur att det finns tid kvar till sådana världsligheter. Hittills har jag även hunnit kolla upp fotograf och stilen på lite olika klänningar. Men nu får det räcka för jag har så himla mycket att göra den här veckan! Förhoppningsvis får jag träffa Frida snart igen, det är så härligt att umgås och att få hjälpa henne planera hennes bröllop.

Och när den dagen kommer så är detta troligtvis klänningen jag kommer slå klackarna i taket i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar