8.31.2012

I ljuva nolletider

Idag är det byggdag i Picassoparken i Halmstad, så jag föreslår att alla Halmstadbor ger sig av ditåt för att beskåda spektaklet! Vill man ha extra kul kan man ta med användbara detaljer till att bygga åror. Nollorna har nämligen regatta imorrn och torde vara i full gång med att skramla ihop en flotte. Självklart får de spexa till sig det de vill ha! Senare i eftermiddag ska de vara klara med sina laudbilar och vid fyratiden drar de sig bort mot stora torg för det stora Laudbilsracet. Kul!! Man blir så nostalgisk av att tänka tillbaka på den här tiden! Alla nya fina vänner, den fina killen jag träffade och senare blev kär i, allt det roliga vi hittade på under nollningen och allt som vi har fortsatt att hitta på sedan dess. För att inte tala om alla vänner jag träffat sedan dess men tack vare nollningen! Ja, verkligen fina grejer och en riktigt rolig start på terminen. Dags för en dusch sedan svidar vi om - Ovve-suit up!

















1 kommentar:

  1. Hej! Vad kul att du kikar på bloggen! Vi blir kvar i Indien till lucia är det tänkt, och det ska bli spännande att se hur allting går. :) Vad roligt du ser ut att ha haft det på din nollning. Jag blir också helt nostalgisk av att tänka på de första veckorna av plugg. Det var verkligen så himla kul!
    Jag hoppas verkligen vi hinner ses igen när jag kommer hem, det vore så himla roligt att träffa dig!

    SvaraRadera