12.31.2012

Nyårsmål 2013

Många som kan det där om mål och har gått på föreläsningar om fenomenet hävdar att det bästa sättet att pränta in sina mål undermedvetet och verkligen KÄMPA för dem, är något så enkelt som att skriva ner dem. Ta dig lite tid, fundera över vad du faktiskt VILL åstadkomma. Du kan säga att du vill hur mycket som helst, men om du inte verkligen vill det så kommer du ju faktiskt inte offra tillräckligt för att kämpa även de där tråkiga dagarna. Här kommer de; målen för 2013! Väldans seriöst och allt det där.

Träning;
  • Springa en mil! MILLA, Millas kille ROBIN och PAPPA (Bencicpappan alltså) har slagit vad om vem som springer prinsens minne snabbast. Vinnaren inkasserar 500 kr från de båda förlorarna. Min hemliga plan är att ställa upp, utan att berätta på förhand, och spöa pappa. Bara för att få se hans min, och för att det är himla kul. Milen klarar jag ju, men nu ska tiden slipas ner. Med ungefär 30 minuter minst! Galet, kommer behöva hårdträna om jag ska slå gubben. Innan morgondagen är över måste jag ha bestämt mig för huruvida jag ska slå vad med mor min om detsamma. I så fall blir vadet på en tusing även där. Vi gillar att slå vad i min familj.
  • Göra 3 chins. Eller fler. Minst en chin innan påsk va?  
  • Hade varit himla kul att köra BF också men med tanke på min brutna tå kan jag ju inte riktigt träna förrän februari så det känns lite orimligt att hinna med Alströmer. Men Lucia eller Decembercupen kanske? 
  • Ha ett fantastiskt gym-år med mina pärlor Michelle och Sofie. 2013 blir benens år, det kan jag känna i varenda liten muskelfiber!!
  •  Få magrutor till sommarn - galen diet till våren och massa träning antar jag, men den som vågar vinner! Kul att experimentera med kroppen. Knepet blir troligtvis LCHF goes paleo, med minimalt mejerier (förutom smör) och mer lax, avokado och sånt.
Karriär;
  • Försöka få jobb på Region Halland. Hur? Kontakter, kontakter! Och en sjuhelsikes bra c-uppsats.
Kärlek/Relationer;
  • Umgås mer med familjen
  • Träffa farmor minst en gång varannan vecka.
  • Gå i kyrkan oftare, 2-3 ggr/månad känns rimligt som mål. Allt utöver är ett plus! 
  • Vara världens grymmaste brudtärna på Fridas bröllop!
  • Få ner C på knä.
 HEJAAAA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar