12.07.2012

Me and only me!

Få saker får endorfinerna att spruta så mycket som när man får ta sin tid i gymmet och köra slut på hela kroppen. Grymt pass idag! M&M körde chins (med vikt under såklart), latsdrag (30-40 kg), sittande rodd (30-40 kg), biceps curls med stång (15 kg), axelpress(6-8kg/arm), utfall med hantel (5 kg), squats (55 kg), marklyft (50 kg), planka på mr PT's sätt, liggande på rygg med benen slängandes i marken, och lite annat smått och gott. Om inte min kropp värker i varenda vrå imorgon så kommer jag vara måttligt besviken! För jag tycker mig minsann känna av att jag har både en rumpa, rygg och bröst - ni vet i fästet mellan bröstkorgen och axlarna mmmhmm! Smaskigt värre!


Efter ett hård pass var det såklart fantastiskt med lite återhämtning för kroppen! Potatismos, tärnad stekt högrev, "brunsås" gjord på köttslamsor/det som rensades bort från högrevet (som reducerades till en buljong som köttet sedan fick gosa till sig i) och lite majs. Som en bowl från KFC fast mycket godare och lite nyttigare faktiskt. Hoppas vi att det lägger sig på rätt ställe dåra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar