3.29.2013

Påskharen kom tidigt i år!

Ibland blir jag förbluffad över vilka underbara vänner jag har välsignats med. Just nu är en av de som ligger närmast hjärtat långt långt bort. I världens bästa stad Chicago närmare bestämt. Cathadarl heter hon. Fröken Catharina Hansson, vilken fin vän hon är! I ur och skur har vi hängt på studentbal, Julfesten K.Ung Jul i Johanneskyrkan, gått på gudstjänst, suttit på bryggor och haft picknick, julpysslat, ätit glass i Möllegård, cyklat till Hunnebostrand och njutit av lantliv ett par dagar i torpet i Bohuslän. Hel massa saker! Och önskat hela världen massa kärlek så klart! Men mest varandra. Och igår var jag så himla ledsen, med idag blev jag så glad när jag hämtade ut ett paket och såg att det var från Catha. Fint inslaget i tidningspapper och med massa goda dofter på insidan. Lotion och handsprit. Såna dofter jag tycker om, från en av de bästa butikerna jag vet. HURRA!



 




 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar