1.02.2013

Ord man vill minnas

M1 - Oj, jag fick rätt fet rabatt nu va?
S - Jaaa men jag tycker lite synd om dig...
M2 - Jag ska också börja ha kryckor så jag får rabatt haha!
S - Fast jag tycker ju inte synd om henne för att hon har kryckor utan för att hon inte får äta ris...

Det är så fint när folk vet att man är ett sushimonster som uppriktigt LIDER av att inte få äta alla de där goda bitarna som jag alltid äter annars...
Därefter hade jag en konversation med några vänner som tränar på mitt gamla gym och tycker att jag borde återvända. Och visst händer det att jag längtar tillbaka till alla stora fina öppna ytor med mängder av speglar och fria vikter med...

M - Åh gud det hade varit kul! Fast nej. Jag har ju fått sofie att börja där med, och den andra michelle.
Pia - Svikare.
M - The magic happens outside the comfort zone!
P - Ja det var ju magiskt att du gick och bröt stortån!!

Det är lite upplyftande faktiskt. När folk inte riktigt tycker synd om och daltar utan vågar skoja om det. Och som jag får skratta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar