1.30.2013

Det här med subtila hintar och att förstå dem

Livet rullar på. Vi har precis börjat en ny kurs, med första dead-line på måndag. Det är tajt. Jag ska nämligen hinna äta sushi två gånger samt träna två gånger innan dess. Heh. Jag är säker på att det löser sig ändå! Det har ju en tendens att göra det och jag är rätt grym på att få ihop bra text med lite trolleri och midnattsplugg. Om jag får säga det själv. Och det får jag ju. Över till något annat. På fejjan kör Knorr en kampanj med den fina slogan "I'm fond of you". Briljant! Vi som har nästan slut på köttbuljong och allt! Självklart skickade jag en fond till min fina C (och mig själv). Kunde inte låta bli att busa lite. Tror ni han fattar att det är ett skämt? Jag brukar ju annars köra "VIIIIIILL du gifta dig med mig!?" och räcka fram en kanelmandel. Men lite variation förnöjer, eller?


Dessutom blir det ju en jättefin twist på hur han kallade mig för en hund tidigare idag!

M - Kallade du mig för HUND!? Det kallar man riktigt fula tjejer för!
C - Gör man? Du är ju jättesöt. Men du är precis lika hårig som en hund.

Nåja, jag ger ju honom buljong i alla hjärtans dag-present så då kanske han kan ge mig en rakhyvel om han nu tycker att jag är så himla hårig!?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar