4.28.2012

Städa - Pausa !

C fick ett telefonsamtal igår som leder till att jag idag (heeelt otippat!) tänker ägna dagen till spontan storstädning av hela lägenheten. Det är bra, då kanske jag kan sluta kalla vårt hem för lilla Bagdad. Har lurat hit en fin vän som ska hjälpa mig med spektaklet i utbyte mot mat och sedan har jag mutat henne med film och kvalitetstid på tu man hand. Kommer bli en bra dag! Tacksamheten för den här veckan väller fram, nu är sommarekonomin säkrad om än inte överflödig. Helt underbart! Städningen blir lite roligare med bra musik på högsta volym och rumpskak när man tror att ingen ser. 100 dagars alkoholfasta bröts för övrigt igår efter ca 1½ månad, med mangodrink, irish coffee och redbull jäger. Hade glömt hur gott det är med drinkar ibland.. Och hur rolig jag kan bli efter ett par drinkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar