4.19.2012

En lång dag är fortfarande bara EN dag!

Idag har varit en lång dag. Den började vid åttasnåret när min PT och jag kickade igång dagen med en timmes tung styrka - marklyft, split squats och smala chins var dagens melodi. För att vara ärlig var det nog mest han som kickade och jag som körde röven av mig, men så kan det bli. Särskilt när det är jag som betalar och han som är PT. Även kvällen resulterade i lite härlig och givande träning - CX Worx och spinning närmare bestämt. Riktigt grym spinninginstruktör som skrek och gapade - I LIKE! Nu kommer jag sova supergott och komma upp perfekt i tid för jobb imorgon bitti, det är jag övertygad om! Varenda dag med träning som känns bra och varenda dag med jobb är dagar som jag är lite extra tacksam för. Även om jag i ärlighetens namn hade hoppats kunna prestera snäppet bättre på både marklyften och split squatsen. Fast just då kändes det inte som att jag kunde det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar