4.18.2012

Ibland är livet lite extra värt!

Idag är en sådan dag. Idag fick jag reda på att jag i sommar får lov att jobba heltid i tre veckor (på mitt nuvarande extrajobb) - vilket genererar samma lön som om jag skulle ha jobbat heltid en hel månad på mitt vanliga sommarjobb! Jag kommer förhoppningsvis få jobba mer under resten av sommaren också, vilket kommer ge en rätt go inkomst. Med andra ord; Sommarjobb OCH sommarlov! Snyggt! Vilket härligt bönesvar och vilken fantastiskt god Gud!
Med galet mycket träningsvärk i vaderna sedan gårdagens spinningpass och en mage som heter duga efter två stycken CX Worx denna veckan tackar kroppen och jag för oss för idag och sätter på kökskedjan - det är dags att göra lite storkok igen. Magisk köttfärsgryta och korv stroganoff är det som står på tur minsann, med ofantliga mängder champinjoner och paprika kan det som vanligt inte bli annat än bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar