4.29.2013

Och så kom våren till Halmstad

Hej hej! Nu har det gått ett litet tag sen sist. Mest har jag häckat framför datorn och sökt eller läst artiklar, eller hittat på ursäkter för att få göra annat. Däremellan har jag gjort massa fina grejer.

 Jag har ätit glass i Möllegård med Sofie.
 Gjort smörgåstårta och serverat kyrkfika på Kornhill med grymma cellgruppen.


 Spenderade en hel lördag och halv söndag med att hänga med fina tjejer på Fridas möhippa.


 Och ätit middag på Wild West för att fira Gustaf som fyllde 26. 
Pulled pork och tobleronefondue satt som en spik i kistan! Omnomnom.

 Hängt på två fester på en kväll och dansat till supersent med några favoritpersoner.
Sofie, Hannabanana och Ekka till exempel.

 Och prick nyss åkte Mimmi hem efter att ha besökt mig en kortis ikväll. Promenad på den troligtvis blåsigaste stranden i hela Sverige just nu. Sedan bjöd jag på min famous almost ice-cream; kvarg, färsk tärnad mango och massor av kokosflingor. Mums! Och en kopp vår-the från Indiska som var fantastiskt gott. Nu smider vi planer inför morgondagen och helgen. På söndag är det ju femte maj! Helgdag i Mexico minsann, det måste firas med tacos!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar